המשפחות קורסות, אך העיתונות החרדית תמשיך לפרסם

אברהם זילבר 2 Comment on המשפחות קורסות, אך העיתונות החרדית תמשיך לפרסם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אין צורך להרחיב על המחדל הזועק בעניין ההשקעות של מאות ואלפי משפחות חרדיות השמות את כל כספם ורכושם על קרן הצבי כאשר נופלות שבי אחר הקסם המדומה ע"י "תשואות ענק" המובטחות להם אצל הפושע התורן שחושב לעשות כסף קל על גבם של המשפחות.

לכאורה היינו מצפים שהמסקנה הראשונית שתעלה בעקבות פרשיות העוקץ הרודפות אותנו בזה אחר השניה, שכל אותם מודעות מפתות הגורמות לקריסתם הכלכלית המוחלטת של משפחות שלמות על ילדיהן יוסרו אחת ולתמיד מעל גבי העיתונות החרדית.

"בהנהלת העיתונים צריכים להפנים אחת ולתמיד שהקוראים לא משתכנעים ממודעות 'הבהרה והדגשה' שכל מהותן היא מסירות האחריות מכתפיהן לאחריות המשקיעים.

כל עוד בציבור החרדי ישנו ציבור גדול שמבין שכל מודעה שרואה ביומונים היא אחראית ושקולה ולא מסייעת לעוקץ הבא, המודעות הללו חייבות להיפסק, תשאלו את כל אותם הנפגעים מפרשיות העוקץ האחרונות כמה מתוכם הלכו שולל אחר ההבטחות בגלל מודעה תמימה בעיתון!" אומר לאתר קול חי עסקן שמטפל במקרי עוקץ.

אך מה עושים כשהעיתון בכל אופן חושב על הכסף הפוטנציאלי שיש לו מכל אותם מפרסמים שונים על השקעות מבטיחות שרובם לא בטוחות?

ל'יתד נאמן' (שלפחות מתריע, שאר העיתונים שותקים כמו כבשים) התשובה.

2015-05-12 10.07.44



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יש השקעות נבונות, ההחלטה היא של הקורא, לא של העיתון.
    כן הייתי ממליץ שהעיתון לא יפרסם מודעה שמופיעות בו המילים 'תשואה מובטחת', כי זה שקר פרסומי.
    עלינו להפנים 2 כללים:
    1. אין תשואה מובטחת, רק בפק"מ (0.1% לשנה).
    2. תשואה גבוהה = סיכון גבוה, סיכון נמוך = תשואה נמוכה.

  2. 1

    עדיף לציבור שהעיתונים לא יצנזרו מודעות כאלו. אם תתבצע בדיקת מערכת לפני פרסום כל מודעה כזו, אז עצם פרסום מודעה כל שהיא תתפרש כבדוקה וקבלה "הכשר" ע"י המערכת והתקלה יכולה להיות גדולה יותר. מה שכן צריך לחזור ולהזכיר מעת לעת את הדבר הפשוט הזה. כמו שבמודעת לוח על דירת 3 חדרים למכירה 75 מ"ר, צריך המעוניין לבדוק אם היא אכן שלושה חדרים וכו' כך במודעה על "מכונת הכביסה הטובה ביותר" וכך בכל מודעה ומודעה.